Açıklama


Longboards parçaları ve konstrüksiyon açısından kaykaylar vardır. Bununla birlikte, kısımlar, genellikle farklı boyutlara sahiptir ve tekerlekler yumuşak olabilir. Ancak, bazıları longboards yerde kaykay den oldukça farklı hissettiriyor nispeten sert tekerlekler var.
Güverte


A 44-inç (110 cm) şeklinde güverte kılkuyruk
Longboard güverteler genellikle iki ile huş ağacı, bambu veya akçaağaç oluşan kalınlığı genellikle 2 milimetre onbir katmanları (içinde 0.079), her yerde kat ahşap yapılır. Longboards şekil ve boyutlarda çeşitli ticari olarak temin edilebilir. Her çeşit binici teknik veya kişisel tercihlerine bağlı olarak devreye girer bazı avantajları ve dezavantajları vardır.
Pintails
Genellikle düz ve yeni başlayanlar için uygun bir damla biçimli güverte bulunuyor kurulu bir en yaygın stili. Kılkuyruk şekil hala yeterince footspace sağlarken kartı ("wheelbite" olarak anılacaktır) ile temas eden gelen çarkı önlemek için kullanılır. Pintails en sık üst monte edilmiş kamyonlar ile kullanılır.
Drop-Through
Drop-Through panoları kamyonların Seletler güverte üzerinden monte izin vererek, güverte bir şalter var. Alçaltılmış platform, yüksek hızlarda daha fazla istikrar sağlar. Açılan aracılığıyla deste bazı örnekler Landyachtz Drop hız, Jaseboards Bırak, Rayne Demonseed ve Sektör 9 9 Yıldız vardır.
Drop Decks
Bırak Güverte kurulları güverte ortasında kamyon monte nerede daha düşük benzersiz bir şekli var. Güverte kamyon bağlar ayakta platformundan daha yükseğe yerleştirilmiş böyle bir şekilde bastırılır. Alçaltılmış bir platform, yüksek hızlarda stabilite açısından büyük ve en çok hızlı iniş-binmeden için kullanılır. Ancak, bu güverte tip güverte raylar yere kazıyın "railbite" denen duruma yol açabilir gevşek kamyonlar için pek uygun değildir. Hız diken düştü platformu hız kontrol tamponlu etkileyen bir tehlike oluşturabilir. Damla Decks bazı örnekler Landyachtz R5, Earthwing Roadkiller, Landyachtz Evo ve Rayne Nemesis vardır.
Melez
Longboards Bu tür wheelbite kaçınarak keskin açılarla açmak için tekerlekler için yer sağlamak tekerlek kesikleri yer alıyor. Melezler de binici standart bir kaykay üzerinde aynı hileler tamamlamak için izin verir, diğer longboards, daha kısa olma eğilimindedir. Hibrid longboards bir dezavantajı binicinin ayakkabı yavaşlaması veya aniden binici durdurarak, tekerlekli losyonları olur "shoebite" için potansiyel var.
Kruvazör
Bir klasik güverte şekli, bu onların arkasında bir tekme-kuyruk var, normal kaykaylar için biraz benzer bir şekle sahip. Bir örnek Jaseboards "Kick" dir.
Yokuş aşağı sürme amaçlı Güverte genellikle sert ve yaklaşık 30 "-28" bir dingil mesafesine sahip. Tasarımcılar ve üreticiler sert ve mümkün olduğunca açık bu kurulların yapmayı amaçlıyoruz. Yokuş aşağı kurullarının başlıca üç tasarımları "bırak deste", "üst bağlar" ve "bırak throughs" vardır. Her dizayn kendine avantajları vardır. Damla katlı bir sonucu olarak, kamyon yüksekliği altında yer alır, alçaltılmış yaya sahip bir platform, orada stabilite ekler daha düşük bir ağırlık merkezi, fakat daha az çekiş gücü ve hareket kabiliyeti sağlar. Içbükey Ahşap bırak deste damla ayak cepleri var. Ancak, bazı karbon panoları damla yerine sizin sıranız daha fazla kaldıraç vermek ayak cepleri ile mümkün özelliği içbükey. Tasarım ile açılan kamyonun tablaya böylece güverte düşürülmesi ve daha fazla istikrar sağlayarak, yönetim kurulu ile çıkıntı izin kesikleri var. Güverte tekerlek aksı ve Moment koluna yakın olan bu ek olarak, güverteler azalma kavrama vasıtasıyla bırakın. Daha zor denecek dönüm yapan kamyon, daha az kaldıraç vardır. En montaj kurulları üç basit tasarım vardır. Ayak içbükey kenara hiçbir dramatik virajlı vardır. Kurulu bir sokakta kaykay olduğu gibi kamyonların üstünde oturuyor. Bu tasarım avantajları artan yol tutuş ve dönüş kolaylığı arasında; dezavantajları bir istikrar eksikliği contribue olabilecek bir ağırlık merkezinin yüksekte yer alıyor. Bir yoluyla açılan ve desen açılır hem birleştiren bir "çifte-bırak" yönetim kurulu dahil olmak üzere yukarıda belirtilen tasarımlar sayısız varyasyonları vardır. Bu kayar kolaylığı için olanak zemin, son derece düşük olduğundan, bu "freeride" için tercih edilir. Bir aerodinamik "tuck" oluşturmak için binici için gemide yeterli yer olmalıdır çünkü Footspace önemlidir. İniş kurulları "hız wobbles" oluşturulması iyileştirmek için güverte depolanan enerji miktarını en aza indirmek için mümkün olduğunca sert olarak yapılır.
Bazı pano esnek olması tasarlanmıştır. Daha hızlı giderken, esnek bir yönetim kurulu hız wobbles bir neden ise ağır cisimleri var çünkü Esnek anakartlar genellikle sürme düşük hız için tasarlanmıştır.
Longboard güverteleri, belki mesaj panosu uzunluğu boyunca aşağı eğmek veya böyle bir şekilde şekillendirilebilir. Ayrıca onlar mesaj panosu genişliği boyunca aşağı yönlü bir viraj olabilir. Böylece onları daha fazla kontrol sağlayan binici kendi ayak ve topuk için daha fazla sürtünme vermek tarafta yukarı doğru bükün İçbükey panoları,. Longboards, yokuş aşağı ve ya freeride için tasarlanmış tipik panoları da "W" şeklinde oluşturan ortasında bir sırt ile içbükey olan W içbükey olabilir. W içbükey ayaklarınızı ayağınızı (özellikle arka ayak) gemide kalması için ekstra tutunma vererek slayt veya köşe yararlıdır. Bir kamber kurulu kurulu uzunluğu boyunca kademeli yukarı kemerdir. Bu kamyon bağlar yukarıda tahtanın ortasına ayarlar. Bu sık sık basmış edilirken sarkmasını kurulu engellemek için esnek levhalar kullanılır. [Kaynak belirtilmeli] bir "rocker" şeklinde kamyonun altında tahtanın ortasına ayarlar basmış edilirken bağlar kamber karşısında olduğunu . Bu sürücü daha kolay kurulu ayaklarınızı kilitleyerek kayar gibi hileler gerçekleştirmenize olanak sağlar. [Kaynak belirtilmeli]
Kamyon
Kamyon güverteye longboard tekerlekleri takmak metal torna mekanizması vardır. Onlar daha geniş bir dönüş çapı daha geniş anlamı ile kamyon, stilleri geniş bir gelir. Bunlar kamyonun ortasında ortak bir pivot ile yönetim kurulu açmak için binicinin ayak ve vücut hareketi kullanın. Ters kingpin kamyon ve konvansiyonel kaykay kamyonlar (dikey kingpin): longboards kullanılan kamyonlar genellikle iki tip vardır. Ters kingpin kamyon kingpin iç tarafında aks (tahtanın ortasına doğru) var ise Konvansiyonel kaykay kamyonlar, kingpin dış tarafında aks (burun ve kuyruk doğru) vardır. [3]
Popüler klasik kaykay kamyonlar Bağımsız ve Tracker bulunmaktadır. Popüler ters kingpin kamyon Paris, Randal, ve kanatlı kapılarla içerir. Ters kingpin kamyon akılda Longboarding ile oluşturulmuştur. Genellikle daha fazla tutuş ve denge (yokuş aşağı bir disiplin içinde iki önemli şey) olması kabul edilirken, klasik arabaları genellikle birçok longboarders tarafından tercih edilen çok farklı bir duygu uyandırıyor.
Askı genişliği büyük ölçüde bir kamyonun dönüm özelliklerini etkileyebilir. Daha geniş bir askı (daha hızlı çevirin) daha stabil olduğu düşünülmektedir. Bu kurul, genellikle askı üzerinde daha az etkiye sahip olduğundan, tekerlekler bir açı almak için seyahat için daha fazla mesafe var, ve daha yalın yönetim kurulu nedeniyle burç sıkıştırma kaybolur. 
Tablaya açısı aynı zamanda büyük bir kamyonun dönüm ve istikrarı etkileyebilir. Genel bir kural olarak derece küçülüyor gibi, kamyon daha istikrarlı olacak, ama daha az açın (kendi sırayla aslında daha dikey hale ziyade yatay odaklı). Örneğin, 44 derece Seletler kamyonlar genellikle 50 derece Seletler ile kamyon daha (az çevirin) daha kararlı olacaktır. 
Burçlar
Burçlar belki döner nasıl hissediyorum değiştirmek için bir kamyon değiştirmek için kolay şeylerdir. Burçlar genellikle poliüretan malzemeden yapılmış ve değişik şekil ve Durometreler (sertlik) gelir edilir. Çoğu standart kovan şekilleri iki varil ve konileri içerir. Variller, daha büyük bir şekle sahip, çoğu zaman koni, daha dar bir şekle sahip, daha fazla dönüş ve daha az geri tepme için izin verirken, daha fazla istikrar ve rebound olduğu düşünülmektedir. Burç durometre da büyük ölçüde özelliklerini etkiler. daha sert bir burç (örneğin 97A civarında bir derece ile bir kovan gibi) daha yumuşak bir burç (78A civarında bir şey) daha açmak için çok daha zor olacaktır. Burçlu kullanılan pul türü de büyük ölçüde burç özelliklerinin etkileyebilir. Bu yıkayıcı büyüklüğüne bağlıdır ederken, genellikle götürdü yıkayıcı bir kovan üzerinde en kısıtlayıcı olacak, bir düz rondela nötr olacak ve saygısız bir bardak yıkama en az kısıtlayıcı olacak. Burç performansı o kamyon burç koltuk üzerinde bir etkisi olduğu longboard bir başka yönü. Burç koltuk burç temas ettiği hangar üzerine alandır. Bu alanda genellikle kovanı boyunca bir dönüş deforme olarak kısıtlama küçük bir miktarının eklenmesi, kovan kenarına kabına bir jant sahiptir. Diğerleri çok kısıtlayıcı burç sandalyeye sahip, ancak bazı kamyonları büyük burç deformasyonu azaltmak, çok gevşek ya da var olmayan burç koltuklar var. Daha fazla kısıtlayıcı burç koltuklar genelde daha fazla istikrar ve yağsız sunuyoruz olarak akılda daha hızlı sürme ile tasarlanmış kamyon bulunur.
Riser pedleri
Yükseltici pedleri (güverte tekerleklerini döndürerek durdurmak için bir neden, tekerlekler sıyırıp zaman) tekerlekli lokma önlemek için bir longboard ve güverte üzerinde tekerlekler arasındaki mesafeyi arttırmak. Ayrıca doğrudan temas olmanın kamyonlardan güverte üzerindeki yükü azaltır. Riser pedleri normal plastikten yapılır. Yükseltici pedler daha lastiğe olan Şok yastıkları, sadece daha fazla gerginlik azaltılmasına önem ve jantlar ve güverte arasındaki mesafeyi arttırarak daha az ile aynı işlev görürler. Riser yastıkları da yönetim kurulu daha fazla veya daha az dönüştürebilir hangi açıyla gelir. Açılı kalkanlar genellikle pompalama (dönüşlerle kurulu basmalı) olarak binici yardımcı yardımcı olmak için LDP'nin (Uzun Mesafe pumper) tarafından kullanılan
Yatak
Rulmanlar düzgün döndürmek için tekerlek bağlayın. Yataklar çelik (bu en yaygın olan), titanyum ya da seramik dahil olmak üzere, pek çok malzemelerden imal edilebilir. Seramik rulmanlar çok pahalıdır. Rulmanlar genellikle ABEC ölçekte derecelendirilir. Değerlendirme sadece tek sayılar kullanılarak, 1-13 çalıştırılabilir. Yüksek derece, daha hassas, yumuşak veya haddeleme, rulman. Ancak yüksek puan rulmanlar daha kolay zarar görebilir. Tüm yatakları ABEC oy kullanmak rağmen [4]. Bazı şirketler rulmanlarınkine direnci ve dayanıklılığı anlatmak için diğer yöntemleri kullanacağız. [5] İsteğe bağlı olarak, longboarders jantlar yataklar arasında tutucular taşıyan eklemeyin. Bu yüksek frekans wobbles ortadan kaldırılması ve yatakların ömrü artmaktadır. [6] aşağı tüm şekilde sıkılmamalıdır aks somunu sağlar
Tekerlekler
Hemen hemen tüm longboard tekerlekler üretan yapılır. Yüksekliği, dudak şekli, temas, Durometre, ve göbek ayar: longboard tekerleklerin performansı beş özellikleri tarafından belirlenir. Tipik longboard jantlar 65 ve 107 milimetre (2.6 'ya 4.2) arasında değişir. Bir uzun tekerlek yavaş ivme ama daha hızlı dönme hızı olacaktır. Küçük tekerlekler tersi etkiye sahiptir. Bir tekerleğin durometre üretan ne kadar zor olduğunu. Daha yumuşak bir tekerlek düz bir yüzey üzerine daha sert bir tekerlek daha sonuçta yavaş olacaktır. Yol yüzeyi pürüzlü aldığında daha yumuşak bir tekerlek daha pürüzsüz, daha hızlı bir sürüş sağlar. Normal yol için hızlı duro 80a civarındadır. Daha yumuşak tekerlekler herhangi bir yüzey üzerinde sert tekerlekler daha fazla tutuş var. Bir tekerlek temas yolu ile temas edene tekerleğin bölümün genişliği ayarlanır. Genel olarak, daha geniş bir tekerleği, daha çekiş gücü mevcut olur. Tekerlekler genişliği 30 ila 80 milimetre (1,2-3,1), her yerde olabilir, ancak en sık 40 ile 56 milimetre (1.6 ve 2.2). Yapabilirsiniz Dudak şekli çekiş üzerinde gözle görülür bir etkiye sahiptir. Yuvarlak dudak dudaklar kavrama yapılan bir slayt ve kare içine düşebileceği yapılır. Kare dudaklı tekerlekler kurtulacağım yapmak ancak slayt yuvarlak dudaklı tekerlek o kadar düzgün değildir. Bir tekerlek göbeği (veya çekirdek) plastik (veya bazen alüminyum) yatakları tutan bir tekerleğin merkezi. Haznenin konumunda tekerleğin özelliklerini etkiler.
Centerset tekerlekler
Centerset jantlar hub çark her dudak eşit uzaklıkta ayarlanır. Onlar büyük iç dudakları var çünkü Centerset jantlar, en çok kavrama sahip olma eğilimindedir ve bu kancalar çoğu longboard tekerin iç dudak olduğunu. Onlar daha eşit giymek ve koni biçimli hale ne zaman saygısız olabilir ve hala aynı hissediyorum çünkü bazı longboarders kayar centerset tekerlekleri tercih. Centerset tekerlekler diğer tekerlekler daha düşebileceği daha zordur ve daha fazla hız slayt sırasında kaybolur, ancak slayt çünkü tekerleği kavrama daha kontrollü olduğunu.
Side-set tekerlekler
Side-set tekerlek göbekleri tekerlek iç kenarı ile aynı hizada belirledik. Side-set lastiklerin yol tutuşunu gelen slayt yumuşak bir geçiş, genellikle başka bir tekerlek daha uzun olması slayt sunuyoruz. Binicinin ağırlığının tekerleğin çok iç çünkü tekerlekli Bu tür tarafından bugüne kadar en hızlı ve düzensiz aşınma var. Serbest sürüşte genellikle tekerlek bu özel tür kullanıldığını disiplindir.
Tekerlekler Ofset
Bir ofset tekerlek göbeği merkezi ve tekerlek iç kenarı arasında. Ofset tekerlekler daha az bir centerset tekerleğe göre kavrama, ama bir yan-dizi tekerlek daha fazla sağlar. Benzer şekilde, bir centerset tekerlek daha gevşek daha kolay kırılabilir, ama daha az kolay bir yan-set tekerleğe göre. Bu tekerlekler genellikle köşelerden veya açmaktadır daha fazla çekiş için kare kenarları vardır. Ofset tekerlekler, en yaygın çarkı olup, tipik olarak kullanılan ve İniş için tasarlanmış, ancak bunlar da, diğer tüm disiplinleri için kullanılmaktadır.
Ek donanımları


Slayt eldiven
Slayt eldiven bir çift longboarder kullanacak ekipman en önemli parçalarından biridir. Slide eldiven kadar emniyet olarak kontrol için bulunmaktadır. Onlar binici, bir köşeye ön kayması, bir durak inmesini denge kaybolursa dengesini yeniden kazanmak için yola dokunmak ve elleri korumak ve kendi el (ler) üzerinde yol ve yalın dokunmasına izin Bir düşüş sırasında binicinin vücudu destekler. Ayrıca sözde slaytlar yapabileceğiniz sizi yavaşlatır birçok tarzı hareketler vardır. Böyle K9, sarkaç, coleman, ve 1 ayaklı stalefish gibi çeşitli slaytlar vardır.
Savaş tehdidi
Bazen sonunda tekerlekler veya kauçuk ile büyük bir küreği (genellikle bir kutup veya sopa). Bu biniciler bacakları kullanmadan binici uzak mesafelere itmek için kullanılır ve öncelikle biniciler silah elde ettiği hareket şeklidir edilebilir.